9 Juli

Nu när jag precis fyllt arton för några minuter sen borde väl jag va stor nog att ha en egen blogg? (a)

Jag har drömt så himla mycket på sistonde. Jag tror det har att göra med att mitt liv inte är lika organiserat som när jag är i skolan så att det blir annorlunda för hjärnan så den får mer att ta in som den sen måste reda ut under natten med tanke på att jag använder hjärnan så mycket på dagen att den helt enkelt inte får tid till det. Kan det va en rimlig teori?
Jag måste ta en stund och ligga och fundera i sängen när jag vaknar om vad som egentligen har hänt och vad jag drömt med tanke på att allt är så himla verkligt också. Och sen när jag väl rätat ut alltihop somnar jag om och drömmer naturligtvis mer som jag sen måste fundera på. Livet är sannerligen inte lätt.

Om det är nån som har nåra synpunkter på att det är alldeles för mkt meningslöst dravel på den här bloggen går det bra att anmäla det till Jessica då det är hennes fel att jag bloggar :P Jag lovar henne för mycket känner jag :)

I övrigt är jag väldigt, väldigt pepp på helg. Det kommer bli suuuuuper tror jag.

Ja må han leva till mig så hörs vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0