Hej telenor, vill du dö?!

Jag hatar telenor och allt som har med telenor att göra!

Sen den 12 juli har jag inte fått ett enda sms. För fem minuter sen fick jag sju stycken som skickats vid lite olika tillfällen sen dess. Väldigt trevligt att få ett sms tre dar efter liksom.

Det måste va väldigt många som blev förvirrade av att jag typ skickade ett andra sms efter att de redan svarat även fast jag inte fått deras svar. Men alla ni som skickat sms till mig och inte fått svar vet varför nu i alla fall.

Idag har varit rätt soft. Tog en liten löprunda i spåret för att få lite frisk luft, få upp flåset o kolla exakt hur förstörd min kondition var. 2.2 km på 9.20 var inte lika illa som jag trodde men till slutet av sommarn ska jag nog pressa ner mig till 9.00-8.40. Efter rundan tog jag ett dopp i poolen och sen gick jag till macken o köpte choklad :)

Pappa har sagt att han och jag ska gå ner till telenor och skälla ut dem som fan. Även om det inte är dem utan telefonen det är fel på så äre ändå de som sålt den till mig.

nu ska jag sluta dampa o lyssna på mando diao istället.

peace


Kommentarer
Postat av: Isabell

Har också telenor, och jag har aldrig täckning... om sisådär ett år får jag byta!! Wohoo!

2008-07-16 @ 15:09:04
URL: http://isaabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0