Hello sportfans

En bra dag har det varit! Jag fick sol på min födelsedag vilket faktiskt var en jäkligt bra födelsedagspresent! Vakna av att mamma var i mitt rum. Klockan var väl nio eller nått vilket betydde att jag inte hade sovit mer än en fem timmar. Men hon ville inte ha upp mig, bara ta ner lite disk från mitt rum och lämna en skål jordgubbar vid min säng innan hon och pappa stack iväg. De jordgubbarna åt jag till frukost när jag började vakna till framåt 12 någon gång. Sen gick jag ner till poolen och satt och stekte lite i solen och vänta på att de skulle komma hem och laga mat till mig. Jo, jag kände för att va ett handlingsförlamat barn. Efter att jag ätit mat så kände jag att jag var tvungen att röja upp lite på mitt rum för det såg fortfarande ut som ett bombnedslag iom att jag inte orkade ta hand om mina grejer efter peace and love. Fick sen besök av Sparv och Lisa. Vi åt lite tårta och jag fick en fin present :) Efter att de stack kom Jonta och då åt vi lite mer tårta innan vi gick ut på lite promenad. Stack hem och åt mat o sen ännu mer tårta för att avsluta med att spela lite Buzz nere hos min brorsa. Buzz som fö. är jääävligt roligt.

Jag har funderat lite på det alternativa livet som jag verkar leva i mina drömmar. Det är nånting med känslan i dem som känns så bekant. Jag antar att det är det som gör att jag har problem med att skilja på dem och verkligheten.

Reflektion nummer 2. Jag undrar hur jag skulle va om det inte fanns några andra människor. Tanken på att man skulle bygga upp en personlighet helt utan påverkan av andra människor känns ganska overklig.

Slutligen, jag trodde att sånt inte fanns på riktigt och var helt övertygad om det. Men kanske äre så att det är det enda som verkligen finns på riktigt eller snarare det enda som är bra nog att verkligen betyda nånting. Det enda som jag stött på menar jag då. Speciellt är det iaf. Jag ska nog aldrig sluta att ta in mig saker.
Nu känner jag att det börjar snurra, dags att krypa i kojs. Sweet dreams sportfans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0