Les Adventures de Tintin

Idag satte jag klockan på tio. Jag gick inte upp klockan tio.

Men det var fan ganska nära. Satte på musiken på högsta volym och låg o halvlyssnade/halvsov till den i nån timme. Sen gick jag upp.

Jag klädde på mig och gav mig ut o sprang lite. Det var det stört jobbigaste jag någonsin varit med om, det gick typ inte att andas o jag kom på att man mår illa av att springa på morgonen innan man ätit frukost eller nått. Det var skönt iaf att komma hem o slänga sig i poolen efter det. Sen la jag mig o soltorka lite o stekte tills georgi kom. Vi lagade lite mat till mig o softa lite o sen kikade danne förbi också. Då badade jag o gargi medan danne kollade på o hämtade bollar åt oss lite då och då när de kom off court. Gargi o jag körde en tre settare till elva med ett litet improviserat volleybollnät i poolen, som för övrigt var fett stabilt!

Sen gick vi upp o kollade på Plan Nollhundra xD Den kanske sämsta film jag nånsin gjort, och ja, där i inräknat Psycho the movie. Jonta kom också när vi satt där o efter ett tag drog danne. Jonta, jag o gargi stack till europizza för att gargi skulle kunna tjocka i sig en pizza. Efter det gick vi på upptäcksfärd i fårhagen ^^ Vi gick runt där utan nåra tröjor o åt lite bär som vi hittade o smög på får. Men de var smartare än vi var hela tiden :(

Vi gick runt lite i Tallboda sen o stack hem o badade igen. Sen drog gargi hem o jonta o jag fixade mat åt mig o sen kollade jonta o jag på film :)

Jag tror det var sjunde gången eller nått jag såg Mulholland drive och jag måste säga att den bara blir bättre för varje gång!

Orkar inte lägga upp bilder här men kolla bdb för lite godbitar :)

nightynight folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0