monstertruckroadtrip

GE MIG MONSTERTRUCKROADTRIP NUUUUU!!!

Idag har jag handlat för att sen komma hem för att sen handla igen. 60 liters balja blev det iaf, ingen murbruksbalja dock.

På coop idag så jag en gubbe som var så lik borgmästaren i Twin Peaks att det nästa var läskigt. Han stod o kollade på ketchup med sin fruga. Han var ytterst hetsig och tyckte att första bästa ketchup dög väl lika bra som vilken annan som helst men hon ville stå kvar o kolla igenom alternativen. När han gick mot sin vagn och otåligt noterade att hon stod kvar ropade han "Ska du stå kvar där hela dan?" till det stackars lilla livet. Pensionärer är roliga ibland.

Jag tror att det bästa sättet för att upptäcka sina egna brister är att notera allt man stör sig på som ens föräldrar gör och sen verkligen fundera om man kanske inte gör så själv ibland. Så många av mina kompisar som klagar på att deras föräldrar gör vissa saker har jag noterat gör samma sak utan att tänka på det. Antagligen därför att man tänker en sak när man ser nån göra nått och en annan när man själv gör det och så uppfattar man inte sammanbandet. Men jaja... Man tar upp otroligt mycket från sina föräldrar så om man känner för att slipa sina egna kanter kan ju det va en idé. Det var nått jag störde mig på hos mina föräldrar, har glömt vad det var nu. Ska komma på det sen.

Snälla kan inte det bra vädret hålla i sig hela den här kvällen och imorgon?

laaaaater :)

Kommentarer
Postat av: Gustav

Intressanta tankar. Ha det så bra på lovet.





Gustav

ps jag klickade på reklamen

2008-07-11 @ 20:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0