Paintball, gmfest och bara allmänt röj!

Sitter och väntar på bussen som om 14 minuter ska ta mig in till staden så jag tänkte släng in ett inlägg.

Det var roligt som fan igår :) grilla, vattenpolo, vattenpipa, bastu o snälla pojkar. Paintballen idag var helt sjukt roligt. Jag trodde verkligen inte att det skulle va så kul. Två timmar bara flög iväg verkligen. Jag tror inte adam förlorade en enda gång faktiskt. Vi mixtra med lagen hela tiden för att det skulle bli jämt, och det var det ju iofs också. Bara det att det laget adam var med i vann varenda gång. Jag hade även en privat duell med adam, vi hann jävligt långt ifrån varandra på simons tio sekunder men adam lyckades ändå få in en tre skott eller nått på mig medan jag hann få in... hmm, låt mig tänka... noll.

Ikväll blir det gmfest. Ska bli tokroligt! Känns som att vi börjat tappa kollen lite grann på hur många vi blir. Förhoppningsvis blir det bra ändå.

Bästa presenten fick jag förresten av Jonta igår. En fotboll, signerad av honom själv. Det är stort, riktigt stort.

laaaater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0