there's a reason for the world, you and I

The worst is over, you can have the best of me
kan man ju tro iaf, om och om igen....

Det var så sjukt nice i stugan. Segla, hoppa på vågorna med motorbåten, bada i havet och sola. Har inte brännt sönder mig nån gång i sommar faktiskt, bara blivit brun. Har inte varit så sen jag var liten och började springa naken redan i maj. Ganska skönt faktiskt, och solskydd har jag inte använt nån gång heller i år.

Har funderat som fan på film! Har tre grejer som jag verkligen vill göra. Men den senaste idén är den jag är mest pepp på. Jag kommer inte att avslöja här vad den handlar om iom att då kommer bara nått stort filmbolag a la Warner Brothers sno min idé... IGEN!!!

Okej det har aldrig hänt förut men det skulle fan kunna hända. Det är en tung story och filmen kommer o bli mäktig. Om den nånsin blir gjord. Det är ju inte särskilt säkert...

Ska sova, blev ensamt här :(

nattii

Kommentarer
Postat av: Noelle

Jag är nyfiken på dina planer Simon.

2008-07-26 @ 04:21:37
URL: http://nonsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0