Hur många gånger har inte det här hänt dig?

Du öppnar den här sidan utan att våga hoppas på ett nytt inlägg och så vips, så finns det bara där. Det nya inlägget. Häftigt, tänker du säkert först. Ett helt nytt inlägg, fullt av löften. För så är det väl lite? Innan man börjar läsa så vet man inte riktigt vad som väntar en. Något chockerande skulle t.ex. kunna avslöjas eller också erbjuder den något tänkvärt att begrunda under dagens stundom händelsefattiga perioder. Förutsatt detta, naturligtvis, att man inte läser Blondinbellas blogg; där vet man pretty much vad som väntar en. Blondinbella är för övrigt hon som åkte ut näst först i let's dance för att hennes 300 000 läsare inte var så angelägna om att ha kvar henne, om ni undrar vem det är...

Jag skrev ett jätteavancerat blogginlägg för några dagar sen. Det var inte speciellt långt men man kan lugnt säga att det kom från hjärtat. Jag lade ner ganska mycket tid på att få alla formuleringar som jag ville och så passande som möjligt för att få fram det önskade budskapet. Det var ett budskap som då framstod som väldigt angeläget trots att det nu känns som att det kan kvitta. Blogginlägget försvann iaf när jag tryckte på publicera, jag hade tydligen skrivit för länge på det. Iom att jag inte heller hade sparat när jag skrev så är det borta för alltid. Tillsammans med ivern att framföra budskapet, jag behövde tydligen bara skriva ned det för att göra mig själv nöjd.

Kanske är slutsatsen att jag istället för att publicera mina inlägg bara borde spara dem i utkastet och låta dem vara för mina ögon och mina ögon endast?

Puss och godnatt :)

Kommentarer
Postat av: jess

Mina ögon vill också se.

Det vet du.

2009-04-09 @ 15:58:11
URL: http://iess.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Ja, här har du ännu ett par sådana ögon, som också vill se :)

2009-04-09 @ 22:53:59
Postat av: Sofia

Men sluta nu!

här väntar man typ månader i sträck på dina allt annat än regelbunda inlägg och så skriver du att du borde sluta publicera. Du vet att ja åker alla 100 mil ner dit bara för att slå dig om du ens tänker den tanken igen!

miss u! Pussar sofia.

2009-04-10 @ 02:39:37
Postat av: Nea

ÅRETS SOMMARPLÅGA I MIN BLOGG NUUUUW! :D

HAHAHAH UNDERBAR, VERKLIGEN <333

2009-04-10 @ 02:47:37
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0