tgif

Jag är så sjukt förstörd!
Jag sitter och äter budgetchoklad som lite uppiggande sockerstimulans och lyssnar på musik.
Snart tänkte jag dra igång brorsans ps3a som jag lånat. Om jag kan hålla ögonen öppna, dvs.
Den här morgonen var bland det värsta jag varit med om. Jag gick runt och förbannade verkligen den världen jag mötte. Jag hade allvarliga planer på att spräcka ett av mina revben och spendera dagen sovandes på akuten istället. För väntetid är det man allt som oftast möts av där har jag en känsla av.

En farlig sak med att vara såhär trött är att man säger sanningen utan att tänka efter.
När min lärare plockade fram mitt prov i linalg frågade hon mig om jag hade pluggat mycket.
Nej! svarade jag då sådär helt spontant bara.
Nehe? fråga hon konfunderat. Jag menar vilket svar som helst hade varit bättre än att bara säga nej. 
Jag fick slingra mig ur det när jag märkte hur det lät men det är alltid lite svårare när det är så uppenbart att nekandet kom raka vägen från hjärtat.

Äsch, nu äre fan fredag i alla fall! Vilket betyder tränande, kompisar och framförallt sova sova sovaaaa! 

Kommentarer
Postat av: jesssen

tro mig, krossat revben gör ondare än vad man tror ^^

2009-04-17 @ 23:36:02
URL: http://iess.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0