Twin Peaks och Dalarna

This is an outrage! She has been living in this town for about fifteen minutes!

Jag har bara det sista avsnittet på Twin Peaks kvar nu :(
Än en gång har det varit en magisk period av tittande och det känns som jag skulle kunna se
serien om och om igen en melon gånger till.

Det har varit massor med saker som jag kommit på häromdagarna då jag direkt tänkt att:
"shit det här måste jag skriva ned i bloggen."
    Som tur är glömmer jag dem alltid innan jag hinner komma till en dator och skriva ned dem
så min exklusiva läsarkrets slipper ta del av alla tankegångar!

Nu vet jag allt vad ni tänker:  "en elefant glömmer aldrig!"

Men truthfully så är jag varken elefant eller speciellt bra på att komma ihåg mina egna tankegångar.
Jag måste verkligen ha ett litet anteckningsblock i fickan 24/7 så jag kan skriva ned saker. Inte så
sällan löser jag ju tvistade filosofiska problem och komponerar filmidéer vars like sällan skådats
som sedan går till intet!
Ett litet tips kanske till någon som vill ge mig en present! :)

Imorgon ska jag till Dalarna men ni får ringa eller smsa om ni saknar mig!

Sov gott och vakna torrt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0